siape COMEL ikot sini tau..

Saturday, October 5, 2013

one week of journey :)

Assalamualaikum :)

stori moli kali ni tempias dari rentetan "ilmu sesudu teh lipton" oke..
kalo ade sesape yang x follow-up entri tu lagik
sile lah mengfollow dulu yep..
kang ah-kak dah xsaited becerite kome xtau ujung pangkal
ha ha ha (ini sume poyooo....!)

okep..
entri lepas sume cite pasal aktiviti training aku kan?
so..tuk hat ni aku nak stori ape je aktiviti meraban aku
sepanjang seminggu berhibenate kat otel ala-ala budget gitu..
haaaa...ko agak-agak laa
xkan laa seminggu aku dok sane xde buat pape kan?
kemonn laa uolss...
im not a child anymore (smbil buat muke..hahaha)
tapi kome jangan le dok pikir aku buat bebukan plak
nehiii..nehiii....nehhiiii (ibarat Anil Kapoor cakap hindi ngan aku)

disini jugak aku nak mengucapkan berbanyak terima kasih buat :

1) KakYong - sister ku yang sanggup teman sepanjang aku training ni..
(JJCM laa kami dua badik yep..he he he)

2) Mak Yuz - teman kan kami 2 beradik ni tido kat otel ala-ala budget itu & masak sedap2 time kami ke umah..hehehe :)

3) Yuz - seminggu kat sane...sangattt terisi moment ngan kamu..even banyak lagi asenye nak "story-telling" tapi mase mmg x penah cukop kan?..huhu mekasih yunk for spending your time with me huhuhu...lebiuu :)

4) Wan - seminggu kat sane jugak..mekasih yeop "jagakan" kami terasa beno "kebody-gurdkan" itu..he he he..sorik jugak last minit mintak tolong follow anta keta yeop huhu..

5) Bro Razin - mekasih jugak sebab tolong amek kami kt Kl Sentral - sg.besi - s.alam - sunway...huhuhu (jaga kakYong bebaek yep pasni..hehehe)

aku abadikan kenangan manes sepanjang seminggu di sana
dalam gambo2 kat bawah ni yep
(tapi ade lagi yg aku x upload..kekangan mase huhu)

ma best-est buddies :)
FRIENDSHIP till jannah
hohoho...3pagi kami (aku / Yus / Wan) menyantap nasi lemak nih
perghhh...terangkat maknokss..!
superbb bestt bagi sesape yg suke makan pedas hohoho

mujur kedai bukak dapat gak cari 3 slices kek tuk advance-besday c wan ho ho ho
kronis-sejiwa-ku :)
time ni nak tangkap berempat tapi x dapat sebab bateri kong huhu
(kiri : Wan / Yako / aku / Yus (x sempat snap huhu)
FRIENDSHIP never ends~
menu WAJIB makan d IKEA :p
sedapppp x hengatttt weh!!!
nikmat suapan dari Yusniza ho ho ho
seyesss melelehhh sedappp...!!
bersantapan d IKEA nokss ngan kronis-sejiwas-ku :)
seyess mabeless sampei terase2 kat tekak aku skang ni hehehe
SAHABAT di-ati-ku-selamanyeeee :)
kiri : Yuz / aku / Cheng / Una
odw nak ke majlis kenduri k.Rozi & Syafiq

hat ni begambo ngan pengantin gegurl sebelom dorang nak besanding huhu
tengokk..kemain lagik memposing nye...hahaha
kerumun anak akak miza :)
bijak budak ni..suke senyum chomelll ajeee :p
TAHNIAHHH buat kak Rozi & Syafiq :)
semoga kalian berbahagia hingga akhir hayat..
(ni gambo ngan sume bebudak classmate mase uitm-di ati-ku)
aku balek ari ahad tu sempat lagi sebab nak attend kenduri 
ni 1st time kenduri mbe uitm-di ati-ku yang aku join
Alhamdulillah syokk dapat jumpe meb2 taulan
ade yang lepas diploma pon bru jumpe
ade yang lepas degree jumpe balek
waima jauh mane pon kalian berada
jangan dilupa moment kite sewaktu study dolu kala okep :)

(ikotkan banyak lagi nak celoteh ni..nti aku update lagi hohoho)

okep...
last captured for diz entry :)
"battle" nak siapkan task before DEAD-Line...uhukkkss!!

adios amigos 
chow chin chowz

2 comments:

  1. Singgah.

    http://ainblogger.blogspot.com/2013/10/saya-pun-tak-suka-kulit-muka-berminyak.html?m=1

    ReplyDelete